KOORDYNATOR ds. obsługi pracowników z Ukrainy | Łódź

Dodane: Czwartek, 06 Sierpień, 2020  14:06
  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Pracodawca: During Polska

Opis oferty pracy:

Firma During Polska Sp. z o.o (nr rej. 15357) obecnie prowadzi proces rekrutacji na stanowisko:


KOORDYNATOR ds. obsługi pracowników z Ukrainy


Lokalizacja; Łódź, Bałuty.


Oczekujemy od Ciebie:
- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- znajomości zarówno j. polskiego, jak i ukraińskiego w stopniu zaawansowanym;
- czynnego prawo jazdy kat. B;
- znajomości przepisów dotyczących zatrudnienia cudzoziemców na terenie Polski.


Twoje obowiązki:
- organizacja i realizacja projektów z zakresu pracy tymczasowej;
- rekrutacja osób z Ukrainy, Białorusi, Gruzji;
- budowanie pozytywnych relacji z klientami;
- obsługa pracowników oraz koordynacja pracy u klienta;
- wsparcie kadrowo - administracyjne;


Mamy dla Ciebie:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- premię za Twoje wyniki;
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy.


Nie czekaj, APLIKUJ! Dołącz do zespołu During Polska.


Prześlij swoje zgłoszenie przez lento lub zadzwoń (od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16), żeby dowiedzieć się więcej: 577 - pokaż numer telefonu - .


Administratorem Twoich danych danych osobowych jest During Polska Sp. z o.o. w Katowicach, ul. Sienkiewicza 15/4, 40-031 Katowice
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 7MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Łódź / Bałuty
Agata Pankiewicz
Na Lento.pl od 03 paź 2016
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnijUdostępnij na Messenger Kopiuj link do ogłoszenia Wyślij email znajomemu