Poradnik: Jak prowadzić firmę w czasie pandemii COVID-19?

Dodane: Niedziela, 29 Listopad, 2020  20:38
  • Kategoria: Usługi / Pozostałe usługi

Opis oferty:

Firma Certyfikowana Poziom Wyższy
P.U. Freshmaker Usługi DDD
Nietypowe i Specjalistyczne
z siedzibą Sokolniki-Las woj. łódzkie
ul. Piaski Wróblewskie 7
95-039 Sokolniki-Las
tel. 511 - pokaż numer telefonu - , 504 - pokaż numer telefonu - , 607 - pokaż numer telefonu -

Właściciel - Kamil Rybacki
Numer NIP: 732-200-08-2 5
Numer REGON: 101 - pokaż numer telefonu -

Biuro czynne: od Pon. do Sob. / 8:00 - 20:00
oprócz świąt, w niedzielę - kontakt Alarmowy

OFERTA
dla - zakładów fryzjerskich, zakładów kosmetycznych, salonów urody, salonów z zabiegami SPA, solariów, siłowni, zakładów szewskich i krawieckich, itp.
Oferta obejmuje również duże podmioty gospodarcze o większych powierzchniach użytkowych np. magazyny, pomieszczenia produkcyjne, biurowe, itp.

Poradnik:
Jak prowadzić małą i dużą firmę w czasach pandemii patogenów Wirusowych i Bakterii w dobie XXI wieku?
Musimy sobie uświadomić, że nawet po zniesieniu ograniczeń, stan zagrożenia będzie niestety jeszcze długo się utrzymywał (do momentu pojawienia się szczepionki).
Nasz poradnik kierujemy do małych podmiotów gospodarczych, których nie stać jest na drogie zabiegi dezynfekcji.
My z racji doświadczenia w dziedzinie dezynfekcji, opracowaliśmy pakiet ddd tzw. profilaktyczny, który w działaniu jest profesjonalny a zarazem tani - dla mikro i małych firm. Tak niską cenę kształtuje mały metraż takich podmiotów i czas wykonywania zabiegu dezynfekcji. Dla dużych firm, koszty dezynfekcji są o wiele większe z uwagi na duże powierzchnie.
Dysponujemy pakietem docelowym i profilaktycznym - do ustalenia z klientem.

Ważne!
Każdy podmiot przed przyjęciem klientów, musi się liczyć z pytaniem..., Czy Państwa zakład został zdezynfekowany na patogeny Wirusowe i Bakteryjne?
Nie możecie sobie pozwolić na to, że klient wyjdzie z lokalu i powie innym, że ten lokal stanowi zagrożenie dla życia ludzkiego. Każdy klient to, reklama Waszych usług i działa jak - poczta pantoflowa (nie pozwólcie na zburzenie wizerunku Waszej firmy budowanego tak mozolnie przez wiele lat).

PONADTO,
w dniu 16.04.20. Prezes Rady Ministrów z Ministrem Zdrowia przedstawili 4-etapy planu stopniowego złagodzenia restrykcji.
Jest to dość istotne w nowych warunkach prowadzenia działalności gospodarczej poprzez rozwinięcie usług online.
Tam gdzie jednak prowadzenie usług online nie jest do końca możliwe, należy przestrzegać rygoru sanitarnego.

ZASADY ZACHOWANIA W MIEJSCACH PRACY
1. Zachowanie bezpiecznego dystansu między pracownikami,
2. Noszenie maseczek higienicznych do zakrywania twarzy,
3. Korzystanie z płynów i preparatów odkażających dłonie, ubrania robocze itp.,
4. Odkażanie i przeprowadzanie dezynfekcji powierzchni, przestrzeni i pomieszczeń pracowniczych (cyklicznie na podstawie ustaleń z technikiem specjalistą),
5. Raportowanie i dokumentowanie wykonanych zabiegów odkażania i dezynfekcji pomieszczeń pracowniczych, socjalnych i sanitarnych oraz magazynowych,
Takie zachowanie pozwoli przedsiębiorcy, który w czasie epidemii prowadzi swoją działalność gospodarczą, zabezpieczyć swoich pracowników i personel biurowy.

Rekomendujemy:
1. Po zdjęciu Stanu Zagrożenia Epidemiologicznego - rekomendujemy, by każdy podmiot gospodarczy przed wznowieniem - rozpoczęciem swojej działalności, zlecił profesjonalnej firmie wykonanie dezynfekcji wszystkich pomieszczeń w firmie.
2. Takie działanie daje właścicielowi pewność, że wszystkie pomieszczenia są bezpieczne dla pracowników i klientów.
3. Dla zachowania wszelkich środków ostrożności zalecamy również przyjmowanie zamówień terminowych za pomocą online. Polega to na tym, że umawiamy swoich klientów telefonicznie lub mailowo na dany dzień i godzinę, co skutkuje, że ograniczamy do min. ilość osób w danym miejscu/pomieszczeniu.
4. Wszelkie narzędzia do wykonania usługi, uprzednio powinny być wysterylizowane w temperaturze min. 65 °C i dodatkowo odkażone płynem na bazie alkoholu.
5. Całe pomieszczenia odkażamy z ewentualnych patogenów wirusowych i bakteryjnych w (zabiegu technologii zamgławiania środkiem na bazie alkoholu lub profilaktycznie w technologii ozonu).
6. W pomieszczeniach zalecamy zachowanie min. 2 metrów między klientami, noszenia rękawiczek ochronnych i maseczek na twarz, jak i przez personel tak i przez klientów (odstępstwo od tych zachowań
może być uzależnione od danej usługi).

Wnioski:
1. Takie zachowanie pozwoli małemu przedsiębiorcy wykonywać usługi w obecnym stopniu zagrożenia, bezpiecznie dla siebie i klientów.
2. Nasza firma dezynfekcyjna, gotowa jest sprostać takiemu zadaniu! Oferujemy takim podmiotom pomoc w realizacji swoich usług, bezpiecznie i w systemie ciągłym.
3. Klient, który wie, że może u Państwa czuć się bezpiecznie, przekaże taką informację dalej, co na pewno będzie skutkowało obrotami w firmie.

Ważne!
Po wykonaniu zabiegu dezynfekcji, każdy podmiot gospodarczy otrzyma od nas Certyfikat lub Protokół z wykonanej dezynfekcji.
Taki dokument stanowić będzie, że wszystkie pomieszczenia w firmie są bezpieczne dla personelu i klientów, i będzie podstawą do okazania dla Państwa klientów i Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.

Info.:
Wszelkie szczegóły dotyczące stałej współpracy udzielamy mailowo i telefonicznie.

Zaufaj profesjonalistom, a dobrze na tym wyjdziesz!!!

Certyfikowany Technik Kamil Rybacki
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 8MB, Dozwolone: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Łódź
Odpowiada szybko
Na Lento.pl od 28 lut 2011
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnijUdostępnij na Messenger Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków